For dig og din virksomhed
Events og møder
- event/arrangement planlægning og gennemførelse
- møde forberedelse, afvikling/referatskrivning og efterbehandling
Struktur, system og overblik i den etablerede virksomhed
- struktur, overblik og systemer i fysiske mapper og på PC
- struktur og overblik i arbejdsgange, processer og rutiner
- e-Boks, virk.dk, NemID, GDPR, kontrakter m.m.
- kommunikations-flow internt i virksomheden
Hvordan møder kunderne din virksomhed? Rådgivning til præsentation og indretning af din virksomheds fysiske rammer
- Hvad signalerer din virksomheds adresse, firmabil og medarbejdere?
- Det professionelle look og genkendeligheden overfor dit produkt.
Starthjælp
- Jeg hjælper dig på vejen gennem alt det formelle og praktiske i forbindelse med opstart af ny virksomhed, herunder CVR, Virk.dk, e-boks, NemID, økonomi og budget, forretnings-plan.
Hjemmeside, medier og PR
- etablering af simpel hjemmeside i WordPress
- vedligehold af hjemmeside
- koordinering af PR opgaver og formidling til bureau
- annoncering/markedsføring
Bogføring/løn i samarbejde med dig og din revisor
- Bogføring i regnskabs-systemet Visma/e-conomic
- Hjælp til Danløn
Lej en PA/koordinator
- lej en PA/koordinator til en administrativ arbejdsdag til fast pris, eller
- køb et klippekort til en PA/koordinator
Opgaverne kan være mangeartede, men af administrativ art, f.eks. mindre projektstyring/ledelse, aftale/kalenderstyring, ajourføring af kartoteker, arkivering, brevskrivning, indkøb til virksomhed, telefonpasning, korrekturlæsning og meget andet…