For dig og din virksomhed

Events og møder

  • event/arrangement planlægning og gennemførelse
  • møde forberedelse, afvikling/referatskrivning og efterbehandling

Struktur, system og overblik i den etablerede virksomhed

  • struktur, overblik og systemer i fysiske mapper og på PC
  • struktur og overblik i arbejdsgange, processer og rutiner
  • e-Boks, virk.dk, NemID, GDPR, kontrakter m.m.
  • kommunikations-flow internt i virksomheden

Hvordan møder kunderne din virksomhed? Rådgivning til præsentation og indretning af din virksomheds fysiske rammer

  • Hvad signalerer din virksomheds adresse, firmabil og medarbejdere?
  • Det professionelle look og genkendeligheden overfor dit produkt.

Starthjælp

  • Jeg hjælper dig på vejen gennem alt det formelle og praktiske i forbindelse med opstart af ny virksomhed, herunder CVR, Virk.dk, e-boks, NemID, økonomi og budget, forretnings-plan.

Hjemmeside, medier og PR

  • etablering af simpel hjemmeside i WordPress
  • vedligehold af hjemmeside
  • koordinering af PR opgaver og formidling til bureau
  • annoncering/markedsføring

Bogføring/løn i samarbejde med dig og din revisor

  • Bogføring i regnskabs-systemet Visma/e-conomic
  • Hjælp til Danløn

Lej en PA/koordinator

  • lej en PA/koordinator til en administrativ arbejdsdag til fast pris, eller
  • køb et klippekort til en PA/koordinator

    Opgaverne kan være mangeartede, men af administrativ art, f.eks. mindre projektstyring/ledelse, aftale/kalenderstyring, ajourføring af kartoteker, arkivering, brevskrivning, indkøb til virksomhed, telefonpasning, korrekturlæsning og meget andet…

Skriv eller ring til mig med det samme, og få information om muligheder og priser!