Hvem er jeg?

Jeg hedder Rikke Kragh Sylvestersen.

Jeg har mange års erfaring med en bred vifte af administrative opgaver.
Jeg er kontoruddannet og er løbende opdateret med fagrelevante kurser og uddannelser, bl.a.:

  • Kommunikation i teams
  • Medarbejderen som deltager i forandringsprocesser
  • Etablering af selvstyrende grupper
  • Regnskabsprogram e-conomic
  • Kundeservice
  • Konflikthåndtering
  • Kvalitet i offentlige serviceydelser
  • Logistik og samarbejde
  • Korrespondent i Engelsk
  • Iværksætterforløb “Power Up” gennem MEDSTRØM

Jeg har med Kraghs Kontor særlig fokus på trivsel, udvikling, struktur og at få tingene til at ske.

Desuden har jeg et stærkt erhvervs-netværk, som jeg også kan bruge aktivt, når det er relevant.

Jeg har mit faste kontor, men er også mobil, hvis det er lettere at løse opgaverne hos dig i dit firma.